Knock knock..i have something to say

Lately, I was busy enough with some important exams and I didn't really had the time to write on my blog!! But now I'm done.It's finally summer and everything is suddently so beautifull!! I have so much to tell you but first i have something to say! Well i decided to write my blog in Greek as you can see in my post love love love. that i give a hint. There's no point!




Πραγματικά για να γράψω μια πρόταση  στα Αγγλικά μου παίρνει 12345 χρόνια :ο..τέλως πάντων, μετά από έναν χρόνο κόλαση (Παννελλαδικές) θα μπορούσα όλη μέρα απλά να κάθομαι να κοιτάω το ταβάνι.Τέτοια βαρεμάρα δεν έχω ξανανιώσει ποτέ αλλά θέλω να ελπίζω πως αυτό θα γίνεται τώρα τις πρώτες μέρες μέχρι να μπώ στο κλίμα του καλοκαιριού και να βγώ επιτέλους, χαρούμενη απο αυτό των Πανελληνίων. ΔΕΝ θα κάτσω τώρα να μεταφράσω όλα τα άρθρα αλλά έχω τόσα πολλά να πώ που θα καλύψω νομίζω το κενό! :D Για αυτό το καλοκαίρι έχω σχεδιάσει τόσα πολλά και δεν έχω κανει ακομα τιποτάά! (Αρχίζω όμως να ανησυχώ με τη βαρεμάρα)..κάποια στιγμή θελώ να βγεί ο δημιουργικός μου εαυτός ειδικά όσον αφορά το σχέδιο μόδας αλλα και η "παραγωγή" δικών μου ρούχων με μια υπέροχη ραπτομηχανή (που μου έχει τάξει ο πατέρας μου εδώ και καιρό και δεν το βλέπω να πλησιάζει όλο αυτο οπότε ας αρχίσω με το σχεδιο blabla lala bla...-) Εντάξει, ξέρεις το έργο του McQueen και του κάθε Givenchy και όλα αυτά στη θεωρία. Το θέμα είναι να παραδειγματιστείς από το "μοδιστικό 12θέο σου" (θα ακολουθήσει σε επόμενο post και συνηθίζω να βγάζω δικές μου λέξεις) και να γράψεις τη δική σου ιστορίαα! Προφανώς μιλάω για καμμένους με τη μόδα καλή ώρα, αλλά τελικά αυτό ισχύει για οτιδήποτε ενδιαφέρει τον καθένα αρκεί να αγαπάς αυτό που κάνεις. Αυτά προς το παρόν, στα Ελληνικάά..



kisskiss <3

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις